vineri, 15 ianuarie 2010

Introducere

Astazi 15 ianuarie 2010 am realizat ca lucrurile frumoase in viata sunt lucrurile simple, asa ca am incetat sa ma mai framant despre cum as putea eu sa incep acest blog si l-am inceput pur si simplu.
Nu stiu daca inseamna ceva ziua de azi, dar cu siguranta am ceva sperante ca acest blog va bucura pe cate cineva. Sper sa fie o experienta interactiva la care sa participe cat mai multi prieteni ai muzicii.

Am facut acest blog pentru ca stiu ca fiecare asculta muzica, si are sau a avut preferinte ascunse pe care nu a avut timp poate sa le impartaseasca sau nu a avut cui. Sa lasam deci aceste comori ale sufletului nostru sa ajunga si la ceilalti.

Regulile jocului meu sunt putine.

1. Oricine are dreptul la o opinie. Fie ca e Handel, fie ca e Babi Minune. In general cam oricine va putea posta ce vrea el.

2. Daca ai timp, scrie doua randuri legate de cantecul pe care il trimiti in aer. Cum l-ai descoperit. De ce iti aminteste. Ce sentimente ai pentru acest cantec.

3. Comenteaza alegerea altuia, voteaza-l. Fii sincer. Fii tu insuti.

Sper sa ne fie de folos. Pentru mai multa simplitate, voi face niste categorii muzicale. Gen opera, manele, pop-rock, si asa mai departe. Astept sugestii.
Ah si vor fi si etichete cu postatorii, in cazul in care va apropiati de preferintele cuiva. :)

Amanuntele tehnice le voi rezolva in timp. Deocamdata, sa cante muzica !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu