vineri, 22 ianuarie 2010

Nneka -Heartbeat

2 comentarii:

Cata O spunea...

m-ai dat pe spate cu asta.
e buna. da. e foarte buna.
imi aduce aminte de cartea junglei.

si faza cu iesit cu boxa in strada, simt ca viata mea a capatat sens.
imi trebuie un prelungitor :).

ah, era sa nu vad postu, altadata baga si tu un text ceva, sau o poza de-a ta sau ceva, orice

nota 10 !

Adriana spunea...

Pe doamna asta am descoperit-o acu cateva luni! Tipa e f f f f f f misto si piesa asta probabil ca e cea mai promovata, dar si cea care imi place cel mai mult! :)

auzi domne.. de ce nu are viata ta sens sau de ce nu avea pana acum? :P

O sa pun si poza data viitoare cand nu reusesc sa atasez filmuletul, dar sa nu facem rating prea mare la blog ca dupa aia chiar tb sa muncesti la el! :))

Trimiteți un comentariu