luni, 15 februarie 2010

La multi ani, bai blogule !

ce zi e azi? este 15 februarie 2009.. poate nu stiati dar astazi blogul 'pentrumuzica' a implinit o luna de existenta. multumiri 'tutulor'. si pentru ca a trecut o luna, ar fi cazul sa dam si un premiu.

"Pentru merite deosebite in promovarea percutionistilor, a rockului nord-european si a hiturilor anilor 80, am placerea de a anunta castigatorul acestei luni.. dum-dum dum-dum dum-dummmm.. Busu". Premiul consta in acordarea dreptului de administrator al blogului, prin care Adi va putea sa invite personal pe cine vrea pe blog. Felicitari. Ah, si.. Adi, daca te apuci sa editezi HTML blogul, salveaza-l intai.. :).

in incheiere, as vrea sa spun ca ce-am facut cu blogul m-a surprins un pic pentru ca dincolo de scopul initial de a impartasi preferintele noastre muzicale, am ascultat si eu in sfarsit mai multa muzica decat de obicei, adica mai mult decat radio guerilla cand mergeam cu masina. pentru ca da, asta era toata muzica pe care o ascultam in ultimii doi ani si pentru ca mp3 playerl portabil nu aveam, ajunsesem sa merg uneori cu masina doar ca sa ascult muzica. Acum m-am vindecat.. oare  ?! :)

mersi inca odata voua, muzik friendz.
daca cunoasteti alti muzik friends, scrieti-mi (cata.oprea@gmail.com) si ii trimitem invitatie.
Aceste fiind spuse va uram auditie placuta in continuare !

3 comentarii:

Irina (mama lu' Andrei) spunea...

La multi ani, blogule! :) Ai depasit si suta de postari... esti tare :)

Adriana spunea...

La multi ani!!! daaa... la multi ani!

Pot sa fac contestatie! vreau si eu premiu.. sau macar o nominalizare ceva... nici macar zmeura nu o primesc????

La doua luni aniversare ce premiu se pune in joc si la ce categorii putem participa?????? sa ma pregatesc si sa intru si eu in competitie!!!!

Busu spunea...

Este o mare onoare sa primesc asemenea privilegii ... desi imi este greu sa exprim cum te simti castigatorul unui asa premiu, imi este greu sa mi-l asum in totalitate mai ales cu atatea postari de calitate ale celor pentru muzica.

Dupa cum bine a zis si maestrul John, acest blog este o super ocazie de a mai asculta muzica buna (nu are rost sa adaug ca toate postarile dovedesc gust pentru muzica de calitate).

Asadar ... sa continuam cu auditiile placute !

iar Adrianei o zmeura audiofila in semn de profunda consideratie pentru rock-ul indian promovat aici.

Trimiteți un comentariu