luni, 22 martie 2010

Azi

10 comentarii:

Liliana spunea...

este superba...tocmai am avut una:)
la cat mai multe zile perfecte..

Cata O spunea...

dezvolta putin..

Liliana spunea...

fusei in orasul natal si avusei o zi frumoasa, perfecta de primavara:)...de care stiu sa ma bucur, nu ca altii care se cred in plina toamna.

Cata O spunea...

si eu tot in orasul natal am fost. la munca. :)

Liliana spunea...

si eu tot in interes de serviciu, ca sa vezi coincidenta:)
deci singura diferenta ramane ca eu AM STIUT SA MA BUCUR DE EA.

Cata O spunea...

paradoxal si eu.. am cam dormit !

Liliana spunea...

haiosule!

vlad popic spunea...

Ei, cred ca cel mai bine e sa gandim pozitiv: s-ar fi putut sa fiti undeva foarte departe de orasul natal, pe o vreme innorat-ploioasa si cu vant, si nici macar sa nu munciti...:-D (Adica, ce mi s-a intamplat mie azi)

Liliana spunea...

ce bine suna si varianta asta...:)

Cata O spunea...

da, suna bine.. desi daca dormi, nu mai conteaza unde esti, poti sa fi si intr-un tomberon, important e ce visezi

Trimiteți un comentariu