miercuri, 17 martie 2010

Neil Young - Old man

2 cuvinte, Neil Young, cantaret canadian a cantat de unul singur la toate instrumentele (in special chitara) de pe vremea Woodstock pana azi in ciuda unui diagnostic medical din 2005.. numarul formatiilor care au fost influentate de acest compozitor original este foarte mare..
tocmai am gasit doua variante ale unui cantec.. si din diverse motive pe mine m-a apucat plansul, poate fiindca uneori sunt prea sensibil la toate prostiile, dar si pentru ca simt ca omul asta intr-un fel mi-a lasat o fantastica mostenire.. e un pic ciudat, nu stiu cum sa explic.. cand era tanar cantecul asta avea un sens.. acuma capata alt sens, mai ales cantat de public.. eu n-am mai vazut asa ceva. pe mine ma sperie chestiile astea.

deci intai asta ('71)..

://www.youtube.com/watch?v=Vef03k5i8VI

trecand prin asta ('85)..




si dupa aia asta (2008)..

4 comentarii:

Liliana spunea...

nu e teama, sunt furnicaturi la cat de ireal de talentati sunt unii...breathe..:)

Busu spunea...

Bine zis furnicaturi :)
Tipul asta imi pare un fel de Dylan. Tot asa de capul lui, tot cantand despre lucrurile simple.

Pregatesc 2-3 blues-uri...

Cata O spunea...

nu e chiar asta..asta ar fi daca as asculta Elvis sau Beatles.. la Neil Young m-a impresionat mai mult stilul de viata, originalitatea.. asa talentul e ceva 'el fugitivo'.. Neil mi se pare mai mult genul muncitor.. de fapt daca citesti ceva despre biografia lui te sperii, sau te sufoci :)

Liliana spunea...

da, laitmotivul "oameni chinuiti, oameni..."...:)

Trimiteți un comentariu