joi, 18 martie 2010

nu m-am gandit la despartire - dan spataru

patriotismul este ceva desuet; e bizar sa asculti muzica romaneasca, sa-ti placa teatrul romanesc decazut ca o printesa cu ciorapii rupti, sa vrei sa te plimbi prin satele parasite din tara ta in loc sa pleci pe coclauri cu autostrazi...
tot ce tine de Romania e desuet! si totusi azi cand am iesit de la teatru am simtit prin fiecare por ca respir romaneste si m-am simtit atat de bine! am vazut Aniversarea cu Alexandru Repan si Ion Grosu - un subiect oribil intr-o interpretare extraordinara; cum sa nu vrei sa fii roman cand sangele iti clocoteste la aceeasi temperatura ca lor?!...

5 comentarii:

vlad popic spunea...

Da, si mie mi se pare foarte ... pe aceeasi lungime de unda:-) Imi place nu neaparat din patriotism, cat pur si simplu: poate ca o parte din mine inca mai vibreaza pe aceleasi ritmuri cu melodia...:-)
@Ema: Imi place relatarea cu teatrul!

Cata O spunea...

@vlad initial am crezut ca tu ai scris postul.. ca era vorba de coclauri straine si am zis.. hopa.. avem de-a face cu o confesiune de dragoste de tara.. da de unde, era Ema :)

@Ema ma bucur sincer ca ti-a placut, cu mentiunea ca subiectul piesei e cam american ca sensibilitate (ma gandesc la Arthur Miller acum)

Ema spunea...

voi avea ocazia sa compar prin aprilie cand o sa vad moartea unui comis voiajor
daca ai inceput deja sa ne confunzi inseamna fie ca ne asemanam, fie ca suntem atat de banali incat nu ne evidentiem deloc...

la asta nu trebuie sa raspunzi :-P

Liliana spunea...

si eu ascult in nestire muzica romaneasca mai veche ce-i drept...chiar ma gandeam sa postez..

Busu spunea...

Chestia e ca nu ma deranjeaza sa ma plimb prin satele parasite, pe drumuri asa cum or fi ele; dar ma deranjeaza sa ma lovesc de prostie si instincte necontrolate, valori ruginite si inutile, haos si saracie.

Adica m-am nascut aici, am crescut printre valori romanesti autentice, dar astazi la o plimbare prin centru nu mai regasesc nimic din ele. Pana si pe coclauri salbatice la munte, unde credeam ca nu va patrunde actuala atmosfera, intalnesti mititei si manele date tare neaparat, printre munti de gunoaie.

Noroc ca am ocazia sa interactionez si cu oameni ca voi, sunteti singurul reper autentic a ce inseamna sa fii roman.

Trimiteți un comentariu