marți, 30 martie 2010

sa vedem ce zice si Freddie...:)

10 comentarii:

vlad popic spunea...

Hmm... nice! ;;-)
Si eu m-am gandit la Queen, dar mai degraba la ceva mai... implicit: http://www.youtube.com/watch?v=SPrFIP3Hf-o

Busu spunea...

tu nu stii ca Freddie zice : mamaaaaa !

Liliana spunea...

da, marturisesc ca am fost si eu tentata...:)
daca e trist e implicit? incepi si tu? am deja un client...:)

Liliana spunea...

@busu

:P

vlad popic spunea...

@Liliana: Nu neaparat, dar nu exclud posibilitatea ca adesea ce ramane implicit sa fie de fapt trist, adica partea trista sa fie lasata pe mana noastra...

Liliana spunea...

dai niste raspunsuri uneori...:)
ce sa zic...trebuie echilibrata tristetea asta, eu asta imi doresc...

Cata O spunea...

@Adi
asta cu mamaaa.. suna Oedipian, asa :|

@vlad
implicita ? suna bine, dar ce te faci cu cuvantul Love din text :) se cam repeta

@lili
poti sa fi implicit si fericit(a), nu?

Liliana spunea...

da, da:) toate combinatiile sunt posibile
nu esti curios s-o incerci si pe-asta?:)

Cata O spunea...

s-o facem, as zice !

vlad popic spunea...

@John: Zicand "implicit", ma refeream la cuvantul "corazon"... ideea era : se poate love fara corazon? adica un love mai imaterial, mai ne-anatomic? adica-adica, cu altfel de metafore? :-)

@Liliana: De acord cu echilibrarea tristetii, mi se pare un scop pe cat de nobil pe atat de greu de atins, e ca faza cu "forever young", dupa parerea mea (adica ar putea deveni si plictisitor pana la urma un asa echilibru, desi e dorit tot timpul atat timp cat nu e)... Was I clearer now? :-)

Trimiteți un comentariu