joi, 15 aprilie 2010

Comment ca va

uite ce am fredonat eu azi...


5 comentarii:

vlad popic spunea...

He he :-) Post-ul mi-a amintit de un alt "Comment ça va", this time a recent French hit ("tube" cum ii zic ei aici), cred ca l-am auzit si in strada, din masini...

http://www.youtube.com/watch?v=L0si4yARIlw

Imi plac vocalizele ritmate ale tipei ;;-)

Liliana spunea...

deci fie mai exista si la altcineva, fie l-au preluat si la noi, ca-mi suna foarte cunoscut..

Ema spunea...

melodia e asa vesela, din pacate insa varianta asta se aude cam naspa, mi-a speriat pisica :)) bine, recunosc ca am obiceiul sa las volumul cam tare

Liliana spunea...

mi s-a parut mai fun o varianta live...

Cata O spunea...

Ema, trebuie sa-ti mai iei pisica la concerte..prea asculta numai muzica de camera.. eu lui Christofor ii cant chiar eu...

Trimiteți un comentariu