luni, 26 aprilie 2010

Inocenta trecutului...

7 comentarii:

Liliana spunea...

foarte frumos...o-o-os

Cata O spunea...

cu melodia asta mi-am imbunatatit parerea despre France Gall, de care aflasem oricum destul de recent de la o prietena

@Lili mai tii minte scena din film, era aia care facea tot ce-i zicea tasu.. cam faceau misto de ea acolo, nu cred ca era asa comerciala cum vroiau ei s-o prezinte, mi se pare mai degraba inocenta, cum bine zise Len

Liliana spunea...

nu inteleg ce zici, nu am comentat nimic...

Cata O spunea...

of, ai uitat.. france gall aparea in filmul ala cu serge gainsbourgh... era mica si blonda si asculta de tasu..

Liliana spunea...

acum am inteles tot...mersi
e foarte inocenta, da...

Busu spunea...

cam spooky videoclipul, este ceva in neregula in aer .. expresia ei neexpresiva, aia care se scalambaie prin spate .. .
hai ca astia prin delta mississippi-ului erau mai dezghetati cu blues si rock'n'roll ...

Busu spunea...

am incercat si eu miscarile de dans si sunt goovy tare .. incercati si voi, te prinde imediat

Trimiteți un comentariu