sâmbătă, 10 aprilie 2010

Un alt rus, mai recent: Витас -- Опера 2 (Vitas -- Opera 2)

Unii il considera pe Витас un fel de ladies' man, lent si adormitor... Nu stiu in general, dar melodia asta mi se pare ca retine atentia, prin dinamism si multitudinea de stiluri amestecate; chiar si videoclipul mi se pare destul de antrenant:



Aici sensul versurilor aproape nu mai conteaza!:-) Dar ele vorbesc despre singuratatea in fata toamnei (resimtita usor opresiv), o atmosfera usor bacoviana; resemnata in fata soartei... Reiese aceasta atmosfera din melodie, facand abstractie de sensul cuvintelor?

3 comentarii:

Liliana spunea...

o, da!
intr-adevar doar usor bacoviana, bacovia nu are un strigat asa puternic...e mai latent

Busu spunea...

am ascultat si nu am identificat acea multitudine de stiluri; mie muzica ruseasca mi se pare asa asemanatoare, asa putin experimenteaza incat parca asculti aceasi placa la nesfarsit; si in acest cantec, desi partea cu tipatul este inedita, se simte acelasi la-la-la rusesc, in genul unei povesti; am observat ca au cantecele simple, un vers in sus, unul in jos; si deseori suna asa ca o pilda.

in fine, nu am conservatorul in spate (cum e John, ca sta chiar langa), doar audiofil si ar fi interesant sa intrebam pe cineva cu scoala muzicala ce parere are

Cata O spunea...

pai avand in vedere ca am un conservator in spate, raspunsul meu este nu. nu reiese nici-o toamna.

Trimiteți un comentariu