vineri, 9 aprilie 2010

Un rus contemporan celui postat inainte: Александр Башлачёв (Aleksandr Bashlachev)

Imi place mai ales poezia din versurile lui, dar si aerul frust de proaspat si pasionat(l) cu care le zice...

Intai o balada, "Dedicatie lui V. Vishotski" (Vishotski, si el un cantaret, selon moi foarte tare, un precursor a ceea ce a insemnat, din punctul meu de vedere, un fel de "Russian Flower Power" aproape...):



Apoi ceva mai din stomac, "Valsul lui Griboiedov" (or something like this... Len, is this right?):



Mi se par fascinanti acesti ... intr-un fel "omologi" estici ai celebrilor artisti din Vest... Asta ca sa vedem ca, iata, in the mighty Sowjetunion a existat si asa ceva... Fantastic, nu?

5 comentarii:

Cata O spunea...

mai mult vorbeste decat canta.. pe mine tot la Jim Morrison ma trimite cu gandul.. in genul asta de muzica conteaza si sa intelegi limba..

Liliana spunea...

pasionali rusii astia...:)
cred ca si limba rusa incepe sa mi se para pasionala asa...

vlad popic spunea...

@John: True, poezia versurilor e foarte importanta! Dar chiar si asa, insasi prozodia mi se pare de foarte mult efect!;-) Uite, o sa incerc sa postez ceva (un rusesc mai recent) unde limba sa conteze mai putin!;-)

@Liliana: Da, rusa m-a fermecat! Ca urmare, acum cativa ani m-am apucat, autodidact si ajutat de cativa prieteni nativi, sa incerc sa ma initiez in aceasta limba, cu success amestecat...:-)

Liliana spunea...

felicitari, stiu ca este si grea...:)

vlad popic spunea...

Mi se pare grea, dar parca mai putin grea decat greaca, totusi... (asta insa probabil pentru ca ma uitam prea mult la Soviet TV cand eram mic...:-D O perioada locuisem in Tulcea si ca urmare prindeam TV Moscova si TV Kiev... ce vremuri :-) )

Trimiteți un comentariu