vineri, 9 iulie 2010

Loreena McKennitt - Prologue



Tipa mi se pare extrem de talentata (desi pentru unii, nu dam nume, creatiile ei par fade - un fel de paula selling a noastra), asa ca m-am gandit sa va readuc aminte de ea.

Imi amintesac ca un prieten avea cd-ul (original bulgaresc) pe care-l copiasem pe caseta audio si ascultam la un casetofon vechi. Va imaginati ce conditii... Cand am dat de digital si mai ales de un sistem audio bun, aceleasi melodii imi pareau total diferite. Tot pe acel cd bulgaresc aparea o poza neclara a ei. Fara acces la internet ca sa pot verifica, aveam impresia, luandu-ma dupa voce ca tipa este super draguta. Na ca nici asta nu se potrivea.

Totusi, chiar si in acele vremuri, vocea ei ma fascina. Melodia asta o ascultam in minte cand hoinaream aiurea prin Piatra Craiului. Cum zice John despre unele chestii pe care le ascult, vocea ei vine parca de pe alta lume. Mie imi sugereaza o legatura puternica cu tot ce e natural si autentic, intr-adevar, intr-un mod mai spiritual-rece.

Sper sa va placa si sa fie un mic pasaj in care sa evadati (cand este nevoie).

(later edit) : alegeti neaparat versiunea HD, se aude cu adevarat bine :

2 comentarii:

Cata O spunea...

aici banuiesc ca nu ti-ai dat singur 5 stele :) sper adica pentru binele tau :) glumesc.. iti dau eu 5 !

iar daca la mine te referi cu Paula Selling am ce am, dar cu melodiile astea ti-ai sters toate pacatele..

nu stiu cum arata..dar am un deja-vu ca ai mai pomenit asta.. nu cauta, crede-ma pe cuvant.. oricum pentru mine nu conteaza, poate sa cante si dintr-un scaun cu rotile.. fara dinti.. si cu o mana in ghips.. important e ca ne poarta acolo in medieval.. cand oricum femeile erau toate niste grase.. ca asa se purta atunci..

apropo de asta, o sa fie un concert Haggard in vara asta in Romania care pare interesant, elementar.. nu stiu daca ajung, dar intuiesc ceva bun acolo..

Busu spunea...

nu,nu, cred ca ema e cealalta melomana generoasa (in stele)

haggard ca haggard, dar trebuie sa "ajungem" sa ne mai vedem si noi, eventual sa spargem boxele cu un karaoke ...

Trimiteți un comentariu