luni, 12 iulie 2010

A Whiter Shade Of Pale - Procol Harum

remember... profesori, colegi, iubiti, sperante implinite sau desarte, prieteni, vecini, pur si simplu...
piesa e una dintre preferatele mele si a fost si in coloana sonora a unui film pe care-l iubesc: Breaking the waves regizat de Lars von Trier
macar pentru muzica superba si tot merita vazut - de altfel eu am tot postat din piesele astea
subiectul filmului e tulburator si rolurile-s jucate impecabil - exista sacrificiu din dragoste? exista Dumnezeu? poti ajunge la bine explorand raul? doar o mica parte dintre intrebarile filmului...

2 comentarii:

Cata O spunea...

acum, ca tot ai pomenit, lectiile lui von trier mi se pare ca vorbesc despre dragostea de sine sau de ceilalti in niste contrapuneri insuportabile.. sunt ca niste experimente periculoase care explodeaza, dar nu prea visez, decat cu ochii deschisi si nici cosmaruri prea multe nu am asa ca m-a intereseaza mai mult arta compromisului din viata de zi cu zi.. si nu din povesti de dragoste neveridice.. in acest sens iti propun iti propun sa urmaresti si "Les chansons d'amour".. e un pic altceva in directia despre care vorbeam.. desi pastreaza ideea de dragoste puternica, e cam la polul opus intr-un fel..

Busu spunea...

@john cat de bine ai spus-o ! acest lars de la Trier (un orasel dealtfel placut) ma deranjeaza cumplit in mare parte din motivele pe care le-ai cuprins asa bine in comentariul tau

cum este totusi un blog despre muzica, recunosc ca melodia este buna chiar daca am impresia (din muzicalitate si versuri) ca daca te simti vreodata praf, asta-i imnul !

Trimiteți un comentariu