miercuri, 13 octombrie 2010

Bon Jovi - Blaze of Glory

Mai, eu cand vreau sa fluier, fluier !

Asa simt acum, m-as ridica de pe scaun, as tranti usa dupa mine, as incaleca minim 100 cai putere si dus as fi.

Jovi nu-mi place defel, insa pe melodia asta (mai ales partea de intro) parca fiecare de pe blog e mai implinit. Ema se vede undeva pe canioanele din piatra craiului scrutand orizontul, Lili o invata pe Shakira cum e cu belly dancing, John combina dansatoarele de la moulin rouge, popic paraseste bretania pentru tumultul unui oras mare. Numele de mai sus sunt pentru exemplificare, ceilalti de pe blog simt la fel, sunt convins.

Ar mai fi multe de zis, dar vine sefa ...

(intentia ramane)

3 comentarii:

Ema spunea...

filmul ala mie mi-a placut :-)

intr-adevar Ema si cand e cu ochii deschisi sau mai ales atunci se vede sus pe creasta Pietrei Craiului sau prin Retezat; ah, ce m-as duce si eu Busule

vlad popic spunea...

Da, Adi !
Tocmai am venit din viitorul "meu" oras mare si inca si acum visez la el cu ochii deschisi...
Era ca in vis, parca abia-mi vine a crede ca am fost si ma voi muta acolo !
Deci m-as duce si eu chiar acum, dar mai e putin...
Putin care nici nu mai conteaza parca, dupa intro-ul de aici

Cata O spunea...

da, Adi. intradevar acum sunt la Moulin Rouge si doua frantuzoaice imi fac niste chestii cu limba in ureche.. ah.. nu mai pot sa vorbesc. vbim.. paa :)

Trimiteți un comentariu