sâmbătă, 16 octombrie 2010

Cinderella -- Kirov ballet

Aseara, desi regretfully nu am ajuns sa ma alatur sedintei de blog, am sarbatorit de mon côté, printr-un regal in cerc restrans, un Mariinski din 1985 cu literalmente zana copilariei mele, Gabriella Komleva...
Eram pur si simplu indragostit de ea, imaginea concreta a unei zane pentru mine ani in sir !

Aici intr-o secventa de la faimosul bal cu printul (Marat Daunaev) intr-un aranjament de nimeni altul decat Konstantin Sergeev...
Un vis !



Adorabila imi pare "saiba Duto" care face imaginea feerica prin estomparea aproape caleidoscopica a contururilor catre margini ! :-)

4 comentarii:

Cata O spunea...

mai nou fac si eu miscari din astea joia dimineata.. si am si un coleg pe care il cheama Dunaev.. daca el primeste rolul de print, ar mai ramane disponibil pentru mine cel de zana.. :) deci baletul nu moare. el traieste prin urmasii urmasilor lui. adica prin noi.

vlad popic spunea...

aoleu ! tu zana ? j'avoue, nu m-am gandit nicidecum la asa ceva pana acum, dar, daca propui tu, de dragul artei... on est prêt à tout :-) vive le ballet ! :-))

Cata O spunea...

aoleu, asta suna asa, ca un sacrificiu. parca ai fi strigat: liberte-fraternite si dupa aia te-ai fi aruncat de pe acoperisul magazinului La Fayette.

vlad popic spunea...

ei nu, era doar o mirare momentana, dupa care, cum ai vazut, am concedat :-)

desigur putem reprezenta si o scena in care strigam vive le ballet si in pantaloni mulati ma arunc in dans de papillon de pe acoperisul ... cui zici tu :-)

Trimiteți un comentariu