sâmbătă, 16 octombrie 2010

Raindrops keep falling on my head

6 comentarii:

vlad popic spunea...

Ooo da! It's one of my all-time favs ! :-)

Am impresia ca exista si o varianta instrumentala, à la Morricone, care mi-a placut mult, but I can't put my finger on it right now...

Cata O spunea...

initial am crezut ca ai postat-o tu :)

vlad popic spunea...

Aproape ca uitasem de ea, ceea ce e straniu, mai ales ca la un moment dat chiar o cantam prin metrou (na-na-na vocea nazala in surdina, comod acoperita de vuietul tunelului) :-)

Cata O spunea...

la metrou unde plang peretii

Busu spunea...

uite aici o varianta instrumentala de exceptie
http://www.youtube.com/watch?v=RgGDy-SoDZw

vlad popic spunea...

Superba ! Eu totusi mai caut varianta "mea" ; era mai à la cowboys asa, cum imi placea atunci :-)

Trimiteți un comentariu