sâmbătă, 16 octombrie 2010

wonderful tonight - eric clapton

de multe ori nu-mi dau seama de fiecare moment in care cei din jur ma fac sa ma simt minunat, frumoasa, vesela, interesanta... si totusi acesti oameni exista in jurul meu si uneori cred ca daca ei ar disparea eu n-as mai fi nimic...
lucruri mici pe care de multe ori le iau ca si cum mi s-ar cuveni: cuvintele magice care-mi redau zambetul, scaunul incalzit ca eu sa ma cuibaresc mai bine, clatite cu ciocolata doar pentru ca mi-e pofta.... acei prieteni foarte dragi mie carora uneori le pun intrebari neplacute chiar fara sa-mi dau seama sau fata de care poate ca nu am suficiente cuvinte de multumire - intr-un mod ciudat consider ca e de la sine inteles ca-mi sunt foarte dragi - ei bine nu le spun asta... si regret apoi
in seara asta, ca de obicei, m-am bucurat nespus de prezenta si afectiunea lor
iar daca ma simt wonderful tonight e datorita acestor minunati oameni din jurul meu

3 comentarii:

vlad popic spunea...

Printr-un acces de inconstienta am experimentat relativ recent pe mine insumi, mutandu-ma intr-un mic orasel din Bretagne, disparitia "celor din jur care sa ma faca sa ma simt" ca exist...

Abia foarte foarte de curand revenind - fie si pe durata scurta deocamdata - in "Sudul meu drag", am inceput sa renasc parca...

Si nu am cuvinte sa spun cata dreptate socotesc ca ai in ce scrii...
Oricum, better later than never, bine ca am ajuns si eu la constiinta faptului ca nu sunt "de la sine intelese" legaturile...

Si profit de ocazie si moment ca sa scriu, public, aici, cat de mult bine mi-a facut acest blog pana acum, si cat ma bucur ca va cunosc (pe cei pe care-i cunosc), si ca v-am intalnit pe blog (pe cei "noi" pentru mine).

Si, desi asta seara nu am fost alaturi de voi desi as fi vrut foarte, ma bucur de bucuria voastra si va multumesc mult pentru postari si mi-as dori de tout coeur sa continuam !

Iar piesa, cat am dansat-o ! De cantat, doar in gand, cu multa grija, ca manierea unui bibelot :-)

Cata O spunea...

la noi in teatru e o vorba foarte des folosita, ca pe rege il fac rege cei din jurul lui, prin atitudinea lor fata de el..
transpunand in viata, poate e bine sa te gandesti cine te face rege pe tine.. si aici nu ma refer doar la membrii blogului, ci in general, fiecare pe casele cui le are.. doaaamne ce exprimare am !

vlad popic spunea...

daca m-as gandi la asta I would very quickly go bald... :-))

dar da, sunt cu totul de acord cu tine;-)

Trimiteți un comentariu