luni, 8 noiembrie 2010

David Bowie -- Life on Mars

Aseara m-am intalnit cu o traspunere teatrala a lui Breaking the waves (Lars von Trier), care, recunosc, m-a epatat in special in privinta accompaniamentului audio si a cutiilor atotcuprinzatoare :-)

Nerecunoscand in piesa nimic din film, mi-am dat seama ca de fapt nu vazusem filmul, dar m-am intalnit cu sa bande son... din care am vrut initial sa postez In a broken dream (Python Lee Jackson si dragul de Rod :-) ). Insa mi-am amintit cu incantare ca melodia fusese deja afisata cu ceva timp in urma de catre Ema, cu o glosa care mi-a placut mult :-)

Si asa topa-topa am ajuns la altceva ce mi-a placut in context...
M-am simtit cumva mereu alaturi de latura aceasta de Pierrot usor trist a artistului...

2 comentarii:

Cata O spunea...

no comment on the song

totusi piesa, pt mine, copiaza filmul prea mult.. si nimic din piesa nu atinge intensitatea din film.. sfarsitul nu l-am vazut pentru ca nu am mai rezistat pshihic.. oare e un semn de batranete ? cu siguranta..

vlad popic spunea...

daa, intensitatea parca mi-a lipsit si mie...

batranetea ca intelepciune, cum spun unii ? sau ca spleen resemnat ? aici parca as spune cam toate, n'est-ce pas ? :-)

Trimiteți un comentariu