joi, 25 noiembrie 2010

Ewa Demarczyk -- Czerwonym blaskiem otoczona & Jaki śmieszny & Na moscie w Avignon

Astazi m-am intalnit à l'improviste cu o alta muza poloneza, un fel de negativ al celeilalte muze, suave, postate de curand si qui allait droit au coeur de quelqu'un :-)

Imi inspira asa un parfum tonic, discret, dar ferm ca o roata dintata, de ceai negru cu bergamota...

De fapt aceea de mai demult e muza mea, iar aceasta parca-mi este... doppelgänger-ul ei cumva...

Asa ca ma astept sa fie poate dificil de digerat, de acceptat, de iubit... dar eu o plac asa cum e :-)

Intai o balada tango-clignotanta :



Apoi una mai contemplativ-melancolica pentru un sommeil d'après-midi :



Si in fine foarte aproape cu arome provensale :

4 comentarii:

Ema spunea...

subtil si frumos! multumesc

Ema spunea...

a... si totusi pe cealalta o iubesti, pe asta doar o placi ;-)

vlad popic spunea...

Prima data (la primul impuls) scrisesem "o ador", dar apoi am modificat, gandindu-ma ca suna prea piedestalic :-))

De fapt as spune ca sunt pe undeva pe la mijloc, adica la cum spusesem ca poate fi dificil sa o faci ;;-)

Cata O spunea...

eu sunt la granita intre a o detesta si a o ignora.. :)) glumesc, imi place limba, dar nu canta.. vorbeste..

Trimiteți un comentariu