luni, 29 noiembrie 2010

in the army now - status quo

ei, de la "imn" am alunecat catre army si catre o piesa de teatru contemporan scrisa de un portughez Abel Neves si care se numeste Niciodata n-am fost in Bagdad - se pare ca mai gasim inspiratie si in ce se petrece in prezent bun sau rau desi de cele mai multe ori tindem sa ignoram si sa glorificam trecutul
insa uneori te loveste cate un val si chiar te obliga sa deschizi ochii - sunt sigura ca si amaratii din Coreea i-au deschis bine iar acum probabil au ceva dificultati in a-i inchide noaptea

1 comentarii:

vlad popic spunea...

Imi amintesc cat ascultam piesa prin liceu... Ma motivam pe ea cumva pentru incursiunile matematice (la un moment dat asa percepeam eu climatul colegial pe atunci)..

Iar glosa mi se pare la fix, good point cu inspiratia in prezent !
As adauga doar ca se mai poate tinde si spre glorificarea viitorului (cum chiar cred ca fac prin Coreea aceea)... cum se facea si mai aproape de noi cu nu asa mult timp in urma... Amanarea sine die a unei "vieti mai bune"...

Trimiteți un comentariu