joi, 4 noiembrie 2010

One Love

6 comentarii:

Irina (mama lu' Andrei) spunea...

Let's get together and feel alright! :)
Da, stiu... voi v-ati intalnit si eu n-am venit. Am vrut, dar nu s-a putut...

vlad popic spunea...

Wow, ce bine-mi vine acum !!

Ema spunea...

pai mai ai cand chiar luna asta - acest get together este lunar, cel putin teoretic, in preajma datei de 15 - vestita sedinta de blog :-)

Adriana spunea...

maine o sa imi pun 'one love' in casti si o sa merg f incet pe trecerea de pietoni sa vedem ce se va intampla.. daca zice cineva ceva ii dau sa asculte asta! :)

Adriana spunea...

uitai sa spun ca imi place interpretarea!

Cata O spunea...

ma simt ca in sufletul meu este un elan si se umfla asa, odata cu toata planeta si zboara.. cu curaj.. pretutindeni

Trimiteți un comentariu