vineri, 19 noiembrie 2010

Tango pe ritm de hip-hop

5 comentarii:

vlad popic spunea...

Foarte senzuala, mi-a placut

E apropiata unei teme recurente la mine -- dans intre ruine... realitatea crapa, dar floarea sufletului ramane

Busu spunea...

Toate bune, ma uitam atent si pasionat .. ca sa se termine intr-un .. Polo :((((((((

Len spunea...

Da, numai intr-un Polo poate rezista floarea sufletului!

vlad popic spunea...

Ce pirouetta frumoasa :-)

Cata O spunea...

intradevar o mare descoperire a Lilianei, care pe mine m-a determinat sa pun mana pe telefon ca sa comand si eu un polo.. dar mi-am dat seama ca nu stiu numarul, asa cam m-am decis sa ma apuc de tango.. dar nu am timp.. asa ca m-am decis sa ma duc sa-mi cumpar o husa la telefon. poate m-ai incolo un pic..

Trimiteți un comentariu