joi, 2 decembrie 2010

beer barrel polka - will glahe/czechoslovak radio dance orchestra/myron floren/ the andrews sisters/ bobby vinton/ the mills brothers

dupa ce m-am intors acasa inghetata bocna incerc sa ma dezghet cu o polka :-) in muuulte variante - sunt curioasa care va place mai mult

este o piesa cu ceva istorie in spate si aflata intr-o continua transformare; muzica originala a fost compusa de cehul Jaromír Vejvoda in 1927 dar a devenit un hit in timpul celui de-al doilea razboi mondial - muzica asta din pacate nu a reusit sa impace natiunile dar a devenit un hit universal in timpul ocupatiei nemtesti in cehoslovacia - fiind cantata in egala masura de nemti si de cehoslovaci, fiecare tabara sustinea ca e a lor











4 comentarii:

vlad popic spunea...

Toate-mi sunt simpatice, totusi cel mai la suflet mi-au mers a doua si a patra :-)
La Bobby m-am trezit ridicandu-ma de pe scaun in pas de dans :-)
Iar ultima e cu catch sa vedem cine da stop repede :-))

Len spunea...

The Mills Brothers mi-au incalzit toate incheieturile, mai ales ca suna a colind. Will Glahe m-a cucerit insa cel mai mult!

Ema spunea...

pe mine m-au cucerit primele doua Will Glahe si orchestra cehoslovaca dar nu voiam sa va influentez :P

Cata O spunea...

will glache 3
skoda lasky 4
myron floren 4
andrews sis 3
bobby vinton 2
mills 3
nota finala.. 4 stars :)

Trimiteți un comentariu