duminică, 5 decembrie 2010

Chor Juranda -- Upić się warto & Chor Dana -- Tango Łyczakowskie & Adam Aston -- Znam cię ze snów

Si asa sunt purtat in pas de tango polonez interbelic... tot in jurul dragului meu Lwow, in care de altfel nu am fost inca niciodata in corpore, dar ramane un vis...

Intai in ritm de zambet :



Aici deja mai nostalgic, cu gandul la un cartier pierdut in avatarurile timpului...



Pentru o adastare melancolica... povesti aflate undeva bine pitite sub vraful istoriei, prin acelasi oras...

4 comentarii:

Ema spunea...

chiar ca am ajuns in alt secol... parca ma si vad plimbandu-ma cu umbreluta mea cu dantele

vlad popic spunea...

:-)
Eu ma vedeam cu un pardesiu lung, palarie, pantofi luciosi, baston si lorgnon

Cata O spunea...

prima mi-ar placea s-o fredonez... chiar daca nu inteleg nimic.. poate tocmai pentru ca nu inteleg nimic si pare un fel de declinare la toate persoanele.. ca o lectie de gramatica cantata

a doua e parca de la un bistro de pe strada, cu acordeonistul si 2-3 vecini..

iar a treia, o dama de salon, numita zaraza, cucereste un tanar aspirant, patetic si boem.. dar el n-are bani si nici faima.. si o iubeste fara speranta, autocompatimitor

vlad popic spunea...

Da, catchy si cheile tale ;;-)

Trimiteți un comentariu