marți, 14 decembrie 2010

Mary Byrne

Am dat intamplator peste un articol despre Cher Lloyd si faptul ca ar fi fost avantajata de juriu pentru a se califica in semifinala X-Factor UK. Cu ocazia asta am aflat de Mary Byrne, cea care nu s-a calificat, desi primise mai multe voturi telefonice.

Se pare, deci, ca visul de a deveni vedeta e mai accesibil unei pustoaice de 17 ani care face mutrite cute decat unei femei de 50 de ani angajata la supermarket chiar daca, dupa parerea unora (mine included), cea din urma are o voce mai buna..







Catalin

7 comentarii:

Cata O spunea...

man made the train, to carry the heavy load.. sincer asteptam s-o vad si pe pustoaica de 17 ani.. poate faci un late-edit si pt mine, nu de alta, dar nu am cum sa le compar :)

Catalin spunea...

Greseala mea, am presupus ca domnisoara are un nume memorabil. Nu-i chiar Prince Poppycock, dar.. :))

http://pentrumuzica.blogspot.com/2010/12/moment-lacrimogen.html
http://pentrumuzica.blogspot.com/2010/10/cher-lloyd.html

Oricum, daca nu ai tinut minte numele ei, e clar ca nu ti-a placut asa mult; deci s-ar putea sa-mi dai dreptate. :)

Cata O spunea...

got it now..

Catalin spunea...

Adica in loc sa ramai si sa canti o melodie, stai pana la ora asta sa comentezi pe blog? :D

Cata O spunea...

unii fac sex... altii se joaca cu camilele

Liliana spunea...

@catalin
noi suntem foarte mandri de cata cum ne aduna si ne comenteaza si are grija de noi...suntem cei mai importanti pentru el:)
chiar nu s-a intors aseara pe furis in mojo?

Anonim spunea...

eu urmaresc de ceva vreme x-factor, britain got talent si altele de genul, de obicei au fost incurajati si ajutati sa castige cei mai in varsta sau cazuri sociale care nu au o viata inainte. mi s-a parut MEGA de CACAT sa o impinga pe cher, intradevar este foarte talentata dar oricum va fi promovata de cheryl, ar fi meritat mai mult sa castige mary are si o voce mai buna si i-ar fi dat o sansa, se pare ca romania nu e singurul loc de rahat in care reusesc toate curvele.

Trimiteți un comentariu