duminică, 12 decembrie 2010

Until June - Sleepless

5 comentarii:

Ema spunea...

pai am fost cu ochii cat cepele pe baiatul ala cred ca nu am mai auzit bine ce canta... :))
ei, nici chiar asa, e draguta piesa

Ema spunea...

si asta imi place
until june - the man who lost his soul
http://www.youtube.com/watch?v=KGtvXcmy_kA&feature=related

vlad popic spunea...

Simt un patetism dinamic, usor nostalgic si parca tristut, care ma atrage ;-) Parca mai pregnant la a doua :-)

Cata O spunea...

cred ca dinamismul intrece patetismul, la prima vorbesc.. si oricum cine danseaza nu cred ca mai traduce cuvintele.. si devine astfel un fel de loose yourself in the moment.. (Eminem, song#..)

Len spunea...

Daaa! Puteam sa jur ca am postat-o candva... doar am vrut. Da, te lasi in voia...

Trimiteți un comentariu