miercuri, 5 ianuarie 2011

Hélène Rollès -- Méfie-toi des garçons

Cunoscuta mai ales dintr-un sitcom foarte la moda pe TF1 in copilarie, Hélène et les garçons, mignona saten-blondina imi face parca un minunat cuplu cu domnul italian cu rucsacul de mai devreme :-)) En fait, j'avoue, am visat un pic... mai mult la aceasta domnisoara cu parca multi multi multi ani in urma, in zorii libertatii... :-) Cu ea inaugurez o miniserie de "chansons françaises faciles" care m-au bantuit la diverse momente :-)

3 comentarii:

Ema spunea...

cute - nu e si varianta baiatului? :-P

Ema spunea...

stiu ca am o imagine deformata despre reprezentarea lui mignon - dupa mine duduia e prea sofisticata pt domnul cu rucsacul
eu vedeam una mai placida si mai scunda si mai...
dar merge si ea :-)
insa nu sunt de-acord cu sfaturile - adica de ce sa nu ai incredere in baieti? de fapt de ce sa nu ai incredere? eu am incredere mai mereu :)) o sa patesc ceva?

Cata O spunea...

am adaugat eticheta 'de viata'

Trimiteți un comentariu