luni, 10 ianuarie 2011

Rocio Durcal -- Por que fue que te ame & Tu que fuiste & Nuevamente sola

Facand ordine printr-un sifonier vechi am redescoperit un alt vinil prafuit, cu aceasta doamna mignona care m-a fermecat in primul rand prin ochi :-)

Iar muzica, asa ca vinul de masa, imi curge bine cu acompaniament ambiental bine ales ;;-)

Intai ceva lent de relaxare dupa ce am facut ordine prin locuri ascunse si rar vizitate :-)



Si daca nu am adormit intre timp, ne asteapta o leganare un pic mai ritmata, un usor val marin prin bateau... un tangaj saltaret



Si in fine iar ne tragem un pic sufletul si mieunam in noapte...

4 comentarii:

Cata O spunea...

am adaugat miau-miau la sentimente..

Liliana spunea...

ce-i drept, miau-miau e un intreg amalgam de sentimente...

Cata O spunea...

sin fine, as adauga eu..

vlad popic spunea...

Tocmai ;-)

Trimiteți un comentariu