duminică, 27 februarie 2011

Henri Salvador - Jardin d'hiver

multe lucruri ciudate am vazut trecand prin guyana franceza, si retrecand prin suriname, lucruri pentru care nu ma simt inca pregatit.. am vazut oameni mancand cioburi sau aruncandu-se in foc in ritualuri . am vazut guerile columbiene antrenandu-se.. am vazut spectacole cu focuri in noapte.. carnavale ziua... festivaluri in mijlocul drumului, la sosea.. am vazut dansuri din fund (awassa) si am vazut ritualuri religioase interesante, am gasit chiar si o carte, si am descoperit ca si ei zic tata la tata, de exemplu.. incercati sa va imaginati acum ca toate lucrurile astea sunt ascunse in spatele unui cantec.. recibido gracias a Vlad
pasando el leapsa a Vlad - Suriname (revisited)
Ema - Brazil (revisited)
Len - Bolivia
Lili - Galapagos Islands (hihi)
dubluadeziv - Venezuela
Vlad D - Chile

no olvide utilisar la eticheta specifica
no olvide pasar el leapsa para mail a otros si quieres, gracias

2 comentarii:

Ema spunea...

f frumoasa piesa asta cu atmosfera cu tot

vlad popic spunea...

Esta cancion me gusta mucho Uno calmo... una tranquillidad vivienda :-) Ma no quiero pasar el leapsa para mail...

Trimiteți un comentariu