joi, 3 martie 2011

Yma Sumac -- Karawi & Taki rari & Birds & Cinco botellas

... Si imbiat deja de Anzi, n'am rezistat mrejelor acestei stimate doamne cu un ambitus incredibil, de peste cinci octave si am venit deja, asa autoinvitat ;;-) A trait mult, a cantat aproape la fel, pana si in contexte hollywoodiene... (remember Nina Hagen as well ?)

Intai una de incazire... a octavelor :



Aha ha ha ha ha haaaa continua... aproape un mic Flaut mai lipsea...



Si pac ciripituri glasuinde...



... Pentru ca la final sa ne intoarcem pe unde am mai fost (nu singuri)...



Si pentru ca ultima'mi vine contrapunctic pe Infante... de rogarle de mai demult... mon cher John... hai si tu prin Anzi si poate ne intalnim asa pe frontiera... la stalp, in stanga una in dreapta alta...

2 comentarii:

Ema spunea...

cu octave sau fara, imi plac tare mult piesele

vlad popic spunea...

Si mie ! ;;-) Mi se par o frumoasa primire in Anzi ;;-)

Trimiteți un comentariu