duminică, 10 aprilie 2011

j'ai pas choisi - bardan

ieri pare sa fi fost ziua intalnirilor premeditate sau nu
am avut o dupa-amiaza placuta cu o prietena pe care n-o mai vazusem de ceva vreme, apoi a urmat o seara muzicala si alti prieteni; toate bune si frumoase
necazul e ca totul se petrecea intr-un club, iar dragostea mea fata de cluburi e deja celebra... dar fiindca oamenii imi sunt dragi si mi-era dor sa-i vad mi-am calcat conceptiile si m-am dus
ei? cum ii stiam, frumosi, inteligenti, simpatici
clubul? si el cum il stiam: galagios, plin de fum, claustrofobic; nu puteam vorbi pentru ca muzica era foarte tare si trebuia sa tip, nu puteam dansa pentru ca muzica era foarte proasta si trebuia sa ma hatan penibil dintr-o parte-n alta in rand cu ceilalti (culmea penibilului cred ca a fost cand m-am hatanat pe lady marmalade), nu puteam bea pentru ca lichidul era foarte rece (pe care totusi l-am baut confruntata fiind cu o sete saharica), nu puteam respira din cauza fumului
si culmea acestei seri a fost cand am dat nas in nas cu profu'
apoi seara muzical-afumata a luat sfarsit cand, dupa vreo ora si jumatate, am parasit ringul subsolului si am iesit la aer in drum spre casa respirand usurata

pacatele acestui dezmat insa le suport in continuare pt ca gatul meu e o rana pe toata lungimea lui, iar vocea dusa pe jumatate; din experienta pot spune ca principalul vinovat e fumul
partea buna e ca pe blog scriu iar degetele sunt safe :-P
acu dac-as fi putin masochista as zice cine-o mai face ca mine, ca mine sa pateasca, dar totusi nu zic pt ca sunt sigura ca voi mai face candva aceasta greseala, insa imi propun macar sa nu fie mai des de o data pe an - restul acestui an e safe :-P

3 comentarii:

vlad popic spunea...

asa'i, la fix -- si glosa si chansona

dubluadeziv spunea...

e grea viata de clubber, dar ofera si multe satisfactii...:D

Cata O spunea...

pour les conoseurs..

Trimiteți un comentariu