vineri, 1 aprilie 2011

Karpatt -- Le bar du silence & Tango & Le magicien & Léon

Oare ce'ar asculta trei muchterii in miez de mare la un baladeur asa cu baterii si fara radio...:-/

Pai de la una de entrain... ca oricum mancare n'au...



... dar cum politica fara dans... hm... vachement compliqué...



... unde'i illusionistul iesit cu adevarurile din apa....:-/



... totusi asa sacrificiul in costum à quatre épingles... altfel nu'i frumos, n'est-ce pas ? :-P aaa... la gazelle... in locul conservei de cassoulet...

11 comentarii:

Ema spunea...

frumoase dar nu le-as asculta in largul marii cred...

vlad popic spunea...

Poate doar in prova, unde hamacele atarna deasupra capului, spanzurate intre sarturi... cu clopotul danganind de catarg... cu fundul pe tambuchiu si cana de rom pe cabestan... Cum linia orizontului face unghiuri-unghiuri cu catargul... si vuietul lamelos al etravei spumegand marea se impleteste cu barul... unul improvizat chiar asa in locul fostei plute de salvare din babord... luata de val la un moment dat...

Cata O spunea...

da, probabil ca nu, Ema, in acelasi timp.. dar in acelasi timp meseria de marinar e specifica barbatilor.. ma pregateam sa te felicit pentru post, credeam ca-i al tau.. acum ca vad al cui e, nu mai felicit pe nimeni.. am fost touche, in special de a treia.. dar si de celelalte..

Cata O spunea...

si ii mai cheama si karpatt.. sunt de-ai mei, ce sa mai..

Ema spunea...

aveti dreptate both of you
eu n-as asculta, dar ei poate ca da
si suna cam de petrecere ceea ce poate sublinia absurdul
o singura mentiune Cata - niciunul nu e marinar, sunt din intamplare in largul marii
reconsider piesele - le-am reascultat si mi-a atras atentia a doua - le asez la dospit un timp si mai vedem apoi

Cata O spunea...

ma refeream la ideea de mare din comentariul lui lui Vlad, nu la un marinar metafizic :))

Ema spunea...

pai da, fiecare cu ce-l doare :-)

vlad popic spunea...

Ma doare vinciul din tribord, care'n copilarie imi rasuna mereu langa ureche si ma trezea'n leganaturi abrupte'n miez de... bezna sfasiata timid de hublot'ul ud.. :-))

Ema spunea...

si totusi nu e bine... :-( vreau ceva pe un ritm sacadat care sa poata fi insotit de miscari repetitive; vreau ceva ca atitudine inspre rue ketanou sau chiar gogol bordello dar pe ritm mai temperat si mai ales sa nu sune de petrecere sau cu limba dulceag-copilaroasa ca a domnului de-aici
si ceva contrastant cu situatia
stiu, e greu :-( deja mi-au mai murit din sperante... unde foc o sa gasesc eu?!

Ema spunea...

aaa... muzica e buna, ma refeream ca nu e buna pt ce caut eu

Cata O spunea...

da, cred ca abia acum ne-am inteles :)

Trimiteți un comentariu