sâmbătă, 3 septembrie 2011

Tuareg Niger

prezint ce imi place mie cel mai mult, o muzica anonima.. intamplator, folosindu-ma de contactul cu diverse civilizatii am ajuns sa incorporez anumite lucruri de genul asta in pregatirea discipolilor mei actori.. ba chiar as putea spune ca reprezinta o constanta in intalnirile cu ei, si desigur, nu e un nivel impresionant, dar diferenta intre deloc si ceva e mult mai importanta pentru mine, iar rolul lor e indiscutabil pentru mine, asa cum e rolul laptelui cand esti mic, sau rolul vinului rosu cand esti mare :). am fost foarte impresionat constatand ca pentru anumite triburi rolul improvizatiei vocale, pe instrument sau in dans era o traditie.. ceea ce si la mine tinde sa fie in ultimul timp prin diverse porti prin care mintea mea trece.. deocamdata insa nu am dromader, asa ca trebuie sa ma multumesc cu o bicicleta cu suspensie..



invoc spiritul lu'
Adriana in Nigeria
Valentin in Cameroon
si Ema in Republica Africii Centrale (sau cum s-o numi in ro)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu