joi, 1 septembrie 2011

Ya Rayah Dahmane el Harachi

Dupa ceva umblatura prin Algeria (cam cald in perioada asta :P) am dat peste o melodie (genul fiind Chaabi), Ya Rayah, compusa si cantata pentru prima oara de Dahmane El Harrachi in 1970:



si mai apoi cantata in 1993 de Rachid Taha:



Mai multe despre melodie gasiti aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Ya_Rayah

Dupa ce am ascultat-o mi-am dat seama ca o stiam. :) Foarte posibil ca si voi sa va dati seama ca o stiti dupa ce o sa o ascultati.

Pe final, si un dans din buric. :)



later edit
O trimit pe Irina in Madagascar si pe Vlad in Sudan.

3 comentarii:

Ema spunea...

pai si leapsa cui o dai mai departe? nu te alta dar sunt doritori care asteapta cu sufletul la gura... :-)

Sorin (tata lu' Andrei) spunea...

O trimit pe Irina in Madagascar si pe Vlad in Sudan.

Cata O spunea...

@Sorin
nu stiu prin ce cluburi cu dans din buric umblii tu, eu nu am mai auzit-o

Trimiteți un comentariu