luni, 24 octombrie 2011

blue eyes - bzn

de cateva zile ma urmaresc doua lucruri: melodia asta care sunt sigura ca mai este pe undeva pe blog si gandul la un pusti frrancez care-mi explica amanuntit cum se face branza in Maramures
tre sa spun ca pustiul avea vreo 24 de ani dar arata de cel mult 16 fiind parca scos dintre ingerasii lui Botticelli
calatorise prin mai toata Europa de unul singur si aproape fara bani, in Romania ajunsese facand autostopul, acolo a stat intr-un sat maramuresean unde a lucrat pt cazare si mancare si unde a invatat sa faca branza; mi-a spus surazand ca-i plac sarmalele si branza cu smantana
cat de simplu si natural! nici macar nu ne trebuie prea mult ca sa facem ce ne dorim

4 comentarii:

dubluadeziv spunea...

iar ai nostri se vaita ca n-au mana de lucru la stana

Cata O spunea...

@ema
da, aceste mici intalniri pot fi revelatoare, si eu am avut una in vara asta.. astfel incat ceea ce a facut pustiul tau mi se pare perfect plauzibil si laudabil

Ema spunea...

si mie mi se pare perfect laudabil doar ca mi-e greu sa-mi imaginez cum se intelegea cu taranii acolo el nevorbind decat franceza si o boaba de engleza...
pana la urma se pare ca exista o limba universala pe care o ignoram
il intrebam: si nu ti-era frica sa mergi asa fara bani intr-o tara necunoscuta fara sa stii limba si sa faci autostopul? si zicea: ei prima oara e mai greu dar apoi vezi ca oamenii sunt buni
da... cred ca de aici vine esenta curajului, din bunatate

Cata O spunea...

da, probabil

Trimiteți un comentariu