sâmbătă, 15 octombrie 2011

Compact - Un alt inceput

reactionez decalat la fuel-ul lui marit larsen printr-un sentimentalism ieftin, care nu e in antiteza, ci mai degraba complemetar. se spune, se vorbeste prin targ ca "nenorocirea altuia e intotdeauna fericirea cuiva". asta simt eu acum intr-un fel.. iar eu am o roata care se tot invarte fie ca eu vreau sau nu. nu cred in noroc, caci si roata poti s-o vezi din caruta sau din sant.. dar din sant se vede mai bine.. asa cum se vad si strada, ploaia, zilele cu poate, .. sunt sentimente prin care am trecut. nu sunt nostalgic, dar pot sa le reactualizez oricand si daca ar fi sa mor, aceasta suferinta ieftina e singurul lucru care a meritat vreodata, singurul meu fuel adevarat.

2 comentarii:

Ema spunea...

lasa ca sunt eu nostalgica pentru amandoi
zilele astea am tot fredonat compact, cred ca si la mine se leaga :))
dar din sant ai dreptate se vede mult mai bine, cat despre nefericirea unuia fericirea altuia eu nu cred in asta, cred ca fericirea unuia nu se poate baza niciodata pe nefericirea altuia, asta poate fi cel mult doar o senzatie de bine care sfarseste inevitabil tot in sant
vezi acest daca ar fi sa mor il regasesc si la mine deseori desi asta e singurul lucru de care as putea fi sigura ca e al meu, mor, nu stiu cand dar stiu ca da, asa ca "daca" il pun acolo mai mult ca o amagire, il pun ca si cum as trai fara sa mor, un fel de nonsens drag; dar oare cum as trai daca as sti ca nu mor, oare s-ar schimba ceva? sau pur si simplu traiesc asa cum mi-e dat si indiferent daca mor sau nu totul e la fel, roata se-nvarte cum zici tu...

Cata O spunea...

daca ai trai stiind ca nu mai mori ti-ai bate joc rau de tot de viata. expresia daca ar fi sa mor poate fi inlocuita in spiritul a ceea ce zici tu cu cand voi muri. E mai direct. Iti multumesc pentru observatie. E observatia pe care un actor ar face-o. Nu daca sunt in situatia data ci cand sunt in situatia data :) cf Andreea Vulpe.

Apoi, n-am spus ca fericirea unuia se bazeaza pe nefericirea altuia, ci ca pur si simplu e nefericirea altuia. Evident ca nu se poate baza pe ea, ci mai degraba e consecinta ei.

Desi ca sa fiu filosof, mai nesimplist si mai altruist vazand lucrurile, nefericirea unuia e sub o alta forma nefericirea altuia.

Trimiteți un comentariu