miercuri, 12 octombrie 2011

g1ovtta k1enti & so vina sa nana & gazavat - imam alimsultanov

si din seria cecena care-ti da fiori, un bard de-al lor cu o soarta tragica: deportat in copilarie, reintors in tinuturile natale unde studiaza la institutul politehnic, pe la vreo 20 si ceva de ani incepe sa faca muzica si poezii, ajunge sa cante soldatilor ceceni, mai apoi negociator al prizonierilor din ukraina si sfarseste impuscat in casa
ce soarta si pe oamenii astia... intr-un taram uitat de lume, un fel de no man's land in care oamenii se incapataneaza sa traiasca...





4 comentarii:

Cata O spunea...

ce frumos, un fel de Paturca al nostru.. poate intr-o zi o sa inteleg si vorbele astea, fir-ar ele de limbi straine

Ema spunea...

si eu mi-am propus sa-nvat rusa, mor de ciuda ca n-o stiu, e ca si cum n-as putea percepe jumatate din cultura lumii sau mai rau...
parca-s si mai handicapata din cauza asta
mi-am propus insa sa remediez cat pot si sa-ncerc sa-nvat, desi poate aici nu e cel mai bun loc sa-nvat rusa... totusi e un loc la fel de bun ca multe altele; te-anunt cand ma apuc poate conversam in rusa :D
parca duce la mugur de fluier...

Ema spunea...

ma gandeam daca ai face ce ti-ar veni pe muzica asta pt a-i transmite spiritul si ce-nseamna pt tine, oare ce ai face?!
lansez aceasta provocare, ca un exercitiu, incercati sa-l faceti sa vedeti cum ati exprima asta... eu recunosc ca l-am facut si pt mine a fost interesant desi singurul spectator tacut a fost pisica

dubluadeziv spunea...

in pauza dintre 2 incarcatoare, se poate canta; ce exotic...

Trimiteți un comentariu