marți, 11 octombrie 2011

lezginka (soundtrack 12 - Mikhalkov)

dansul cecen din 12-le lui Mikhalkov mi-a placut mult atat de mult ca am cautat sa vad cum danseaza oamenii astia invartindu-se cu cutitele pe sus si ce am gasit cred ca e impresionant apoi nu pot trece peste film fara sa impart cu voi o secventa tot cu cutitul care m-a distrat PS: pt cei care nu au vazut filmul este o buna ilustrare a societatii rusesti si a prejudecatilor ei; sunt 12 jurati care delibereaza stabilind daca inculpatul acuzat ca si-ar fi ucis unchiul este vinovat sau nu si rand pe rand situatia trece de la cred ca e vinovat la cred ca e nevinovat

3 comentarii:

Cata O spunea...

nu stiu cat iti place tie dansul si cat de che guevarra ala, si nu stiu de ce filmul imi aduce aminte de Le Concert, poate ca e tot cu rusi, daia.. am vrut sa-l vad acum vreo 1-2 ani dar nu intelegeam limba

Ema spunea...

acu e drept ca nenea che guevarra ala e al naibi de sexy nu pot nega ca-mi place :D dar si dansul imi pare la fel de sexy ;-)
pai da au in comun ca ilustreaza societatea asta rusa cu un umor teribil desi diferit ca stil
imagineaza-ti ca eu l-am vazut asa in rusa cu subtitrare in franceza, dar mi-a placut suficient de mult incat sa trec peste barierele lingvistice
si mie mi-e ciuda rau ca nu stiu rusa...

Ema spunea...

cat despre dans mi se pare o buna ilustrare a caracterului si a destinului acestor ceceni

Trimiteți un comentariu