miercuri, 5 octombrie 2011

ZAZ - La Fée

Un alt video din seria copii chinuiti, copii linistiti. Uitandu-ma la romanii au talent (pacat cu nu-l folosesc) si la alte emisiuni cu copii chinuiti, un gand imi trece prin minte chiar. Maaa gandesc, oare trebuie sa fi chiar asa de diferit de tine insuti ca sa te remarci. Stooop stop. am fost prea adanc. Adica copiii astia cu voce de bivoli africani, si alti extraterestii. Eu, de cate ori n-am fost eu, am avut un succes nebun. Oare oare.. ma preocupa chestia asta. Uite, de exemplu Churchill zicea azi pe facebook ca talentul fara curaj isi pierde sensul. Oare eu fara altcineva nu-mi pierd sensul? I gotta revamp into something else. A tree maybe. What tree would i be?



PS. am ascultat si cuvintele, si sunt haioas: j'ai une fee chez moi pentru mine e ca si cand ai spune I got life, brother, dar mai discret..

4 comentarii:

vlad popic spunea...

Cum tocmai remarcasem cu foarte putin timp in urma, parca ar aduce cumva, à la française, cu ilustra precursoare :

http://www.youtube.com/watch?v=WXV_QjenbDw :-)

Ema spunea...

unele piese pur si simplu sunt la moda in anumite perioade - acu e la moda asta, m-a asaltat pe toate canalele posibile
mie-mi place piesa am parte cam mult de ea...
merci vlad ca m-ai deturnat putin catre alte orizonturi muzicale :-)

Cata O spunea...

@Ema
asa e cand te inspiri de pe facebook, na. cred ca e prima data cand iau ceva de pe facebook. nu, a doua oara, dar prima data am preluat de la cineva foarte special.. deci, ma rog. aici in Romania nu e chiar pe toate canalele. Cel putin nu pe cele romanesti. oricum nu ma uit la tv, ce vorbesc???!

@Vlad
da, evident.. mesajul cel putin

Ema spunea...

esti nostim :))))

Trimiteți un comentariu