luni, 28 noiembrie 2011

soundtrack el exilio de gardel - fernando e. solanas

urmarea fireasca ar fi fost o piesa de fado dar nu va fi asa si nu pentru ca nu vreau ci pentru ca muzica buna pe care o ascult mai nou nu exista nicaieri pe net... :-( am un cd cu muzica fado semnat Maria Teresa... dar din pacate nu pot sharui aici... am ajuns si in aceasta etapa

insa voi posta inceputul unui film pe care nu l-am vazut dar al carui generic m-a cucerit cu puternicul sau melanj de cald-rece, cu frumosul din balta...



e pe lista de vizionari viitoare :-)

3 comentarii:

vlad popic spunea...

Bizarrement, mais peut-être pas sans lien, Paris-ul m-a trimis nostagind spre Buenos Aires-ul sabatian, al stradutelor intunecos de umede ce duc spre catacombe unde tremura tangoul... pe el sar ca la Altamira vacutele rosietice iradiind caldura, suflet, dar si teama fragilitatii...

Cata O spunea...

@Ema
am trecut si eu prin faza in care nu gaseam pe net ce vroiam sa postez si atunci am creat eu un videoclip pe youtube.. aparent e greu, dar in realitate poti bagi o poza, bagi mp3-ul si gata.. trebuie sa ai cont pe youtube, atat

Cata O spunea...

plus ca redai lumii intregi melodia respectiva prin intermediul youtube-ului :)

Trimiteți un comentariu