luni, 13 februarie 2012

halo - lotte kestner

o piesa care testeaza si ea rabdarea...

2 comentarii:

Cata O spunea...

excelent coverul. face melodia suportabila. versurile bineinteles sunt aceleasi, dar cuvintele reprezinta nu-i asa, doar o mica parte a ceea ce artistul comunica dpdv uman..

Ema spunea...

ha-ha... eu recent am avut o experienta interesanta: am primit un text intr-o limba africana si a trebuit sa-l inzestrez cu semnificatie si sa joc o sceneta construita in grup - nimeni nu-ntelegea nimic din ce spuneam si cu toate astea emotia plutea
la sfarsit am aflat si traducerea

mie-mi place mult aceasta doamna - initial voiam sa postez un alt cover
http://www.youtube.com/watch?v=LS7e43qVpbE&feature=related
dar cel pe care l-am postat pana la urma mi-a placut mai mult

Trimiteți un comentariu