joi, 23 august 2012

Margareta Paslaru & Dan Spataru - Ale tale (tele :)).

probabil un cover, dar nu asta ma intereseaza, ci un soi de plasare in celalalt a bunurilor mobile si imobile. se lucreaza de asemenea cu un capital fictiv al primaverilor, zilelor, florilor. cred ca pe termen lung, aceasta capitalizare a relatiei prin derivate ale timpului, poate duce usor la faliment. si falimentul e ceva profund artistic..de asta imi place. saruturile sunt mai politice, mai prezente si ma intereseaza mai putin.

5 comentarii:

Svetlana spunea...

Nu este un cover, este inregistrarea originala din 1968, an in care a aparut pe discul vinil EDC 956. "Ale tale" (muzica Aurel Manolache, text Ovidiu Dumitru) este singura melodie interpretata in duet de cei doi monstri sacri ai muzicii usoare romanesti: Margareta Paslaru si Dan Spataru. Varianta in limba spaniola cantata de cei doi mari artisti pe scena festivalului international Varadero (Cuba, decembrie 1967) a fost singura melodie care a purtat numele acestui eveniment si i-a transformat pe Margareta Paslaru si Dan Spataru in adevaratele vedete ale editiei din acel an.

Ema spunea...

uau! tu chiar stii toate datele astea... e impresionant

Ema spunea...

Cata - hai domnule ce-ti veni acu cu falimentul relatiilor?! ce, n-ai avut destule sa te bucuri pan-acu? pe mine lasa-ma fara falimente si cu multe saruturi :D

Cata O spunea...

multumiri kessleritzei :) nu stiu cum se face dar periodic ma intersectez cu cate un diehard fan. e amuzant, dar si benefic. multumesc pt precizari. melodia am postat-o pt ca mi-a placut originalitatea ei. atat de mult incat am crezut ca e un cover :)

@Ema
nu stiu ce am facut, dar nu am mai avut de mult atatea commenturi la un post. cred ca solutia e sa faci multe afirmatii gresite sau hazardate. :)

cred ca am fost influentat de filmul "un heureux evenement" pe care l-am vazut acum cateva zile. e despre un faliment al fericirii. bine, acum nimeni nu zice ca nu poti sa-ti revii din asta.

Ema spunea...

recunoaste, solutia asta tu o stii de mult

Trimiteți un comentariu