miercuri, 14 noiembrie 2012

Dabke

Uite asa ma simt eu zilele astea Leapsa orientala..

3 comentarii:

dubluadeziv spunea...

am vazut mai demult o trupa de greci care dansau asemanator; "capitanul" flutura din cand in cand o batista, doar ca muzica era mult mai lenta; e doar avertisment sau lansezi o leapsa orientala? si ce e cu libanul, pleci acolo?

Cata O spunea...

da, as putea spune ca plec acolo :)
m-a trimis Ema acum cateva posturi intr-un comment

si eu am vazut o trupa de greci, chiar intr-un cadru destul de informal, intr-un camping in Grecia..dar nu observasem asemanarea. e interesant.

acum, ca ma gandesc la toata chestia cu melodia asta, sunt destul de atras de ideea de tobe si de ritm, ca mijloc de exprimare, de a fi cumva cu tine insuti altfel decat in modul constient, uzual. cred ca mi-ar placea un curs de tobe africane sau ceva. o sa caut asta in viitorul indepartat.. cca 1 an

si da, poate ajung si liban, dar nu m-am gandit la asta. sunt multe lucruri de vazut si mai aproape, cum ar fi biserica ale carei clopote le aud acum de la fereastra...

si.. du-te si tu in Liban daca vrei

Ema spunea...

aha deci leapsa a ajuns la dubluadeziv :-)
sa stii ca recent am facut cadou unui amic tobe africane...

Trimiteți un comentariu