luni, 26 august 2013

Kimbra - Settle down

Nu incurajez stilul asta de muzica. E ca si cum as spune ca il incurajez pe diavol.. 666.. dar cred ca vroiam sa demonstrez ca el se poate ascunde si in fetitze mai mari.. :L.. glumesc.. doar incerc sa-mi fac curaj sa ma uit la minunatul film de groaza cu papusi si tot tacamul pe care mi l-am downloadat recent. bineinteles ca tot fetitzele mici ma sperie cel mai bine. ma rog, asta e cu o papusa.. whatever. oare pe fete ce le sperie. filmele cu camioane?

7 comentarii:

Ema spunea...

deci vrei sa te-nsori :-) ai deja candidata norocoasa sau faci auditie?

Cata O spunea...

se zice ca daca vrei sa alungi satana e bine sa pui cruciulite prin casa. asa se va mai impiedica de ele. asta am vazut intr-un film aseara.

Ema spunea...

cand sunt mici le e frica de intuneric si mai general de necunoscut, de durere si ca se pierd - deci plecand de aici filmele cu oameni pierduti fizic sau mental, cu actiuni noaptea, cu durere si tot ce o provoaca inclusiv sau mai ales dentistii :D cred ca sunt bune de speriat fetitele - de fapt, ce zic eu fetite, aceste frici subzista de multe ori si la maturitate - gen proaspat insuratei in luna de miere, ea ghem in capu patului si el cautand peste tot o lampa de veghe
cand sunt mari, fricile se diversifica, apare mult componenta sociala, gen le e teama ca nu vor gasi cu cine sa settle down si vor ramane de rasul lumii
mai tarziu le e teama ca sunt prea settled down si ca s-a zis cu ele :D
si in timp toate aceste frici se concentreaza pe copil ca o obsesie, de data asta ca puiul se pierde sau are durere sau e in intuneric sau ajunge de rasul lumii etc
dupa ce mai creste si puiul, s-a mai linistit putin si mama si revine frica proprie de intuneric, de necunoscut...
zic si eu, dar ce stiu eu?!

Len spunea...

666? Mie mi-a placut melodia, am topait pe ea de mi-au mers fulgii. Iar dupa aceea am vazut videoclipul. Am inlemnit un pic, mda, e horror psihanalitic cu atatea papusele si lolite peste tot. Mintea, mintea, din nou... si puterea programelor impuse noua de "tribul" caruia ii apartinem de cand ne nastem. O piesa despre perpetuarea speciei, despre visul sanatos al fetitei mici de a-si intemeia o familie, incurajata si stimulata din leagan de societate prin jocurile cu papusi. Mai infiorator mi se pare ca arata barbatul cu chip inexpresiv din videoclip, ce pare a functiona pe pilot automat. Acum ne ingrozesc totusi pana si ideile despre settling down... Jphn, ai supravietuit filmului de groaza downloadat?

Len spunea...

:) Si da, ma cam sperie filmele cu masini vorbitoare.

Cata O spunea...

@Ema
:))) "lampa de veghe" da ce, sunt mineri?
acum serios, eu cred ca toate fricile astea le fac pe fetitze sa fie mai echilibrate, mai misterioase si mai .. periculoase :)) buhuhaha

@Len
ce zici de Transformers (roboti + masini) :))
da, am supravietuit chiar daca acum locuiesc intr-o casa veche.. cand afara era noapte, ploaua si fulgera, iar casa.. hmm. stramatusa mea a zis ca l-a vazut pe diavol sub pat acum 15 ani. imi amintesc cum imi povestea..

filmul se numeste "the conjuring", dar ar trebui sa se numeasca "10 pasi pentru indepartarea diavolului", ca e mai muncitoresc asa...

Len spunea...

Ah, brrrr... barbatul cu chip inexpresiv e... robot!

Trimiteți un comentariu