luni, 10 martie 2014

Karen O - The Moon Song

Am chef de scris.. aici. In eter. In computer. Pe pielea lui Scarlet Johanson. Pe nisip. As scrie despre multe. Cum ar fi despre oamenii care pretind ca fac ceva si fac exact opusul.. Pretind ca lupta impotriva uratului, a dictaturii.. si practica exact dictatura. si uratul. E cazul regizorilor tineri. E cazul tuturor celor care se cred Dumnezeu. Da, si ca tot a venit vorba de filmul asta, ce ne tot atata... Numai rautate. Ce vreau eu, eu, eu, EU, EU, eu.... Da, da. bine. Tu, tu, tu, TU, TU, tu. Eu, eu, eu, eu, eu, eu... dar..

2 comentarii:

Busu spunea...

Te ascult, man ..

Cata O spunea...

deci e un studiu interesant asupra omului, aparent despre ea (her) de fapt mai mult despre el.. de fapt, fie ca vorbim de ea sau de el.. revelatia mea este ca e vorba despre eu,eu, eu..ce vreau eu, cum mi-e bine mie. eu si iarasi eu. mai generos din perspectiva asta mi se pare chiar nimfomaniacul, care desi e despre placere pana la durere, de fapt ne invita in metasensul filmului la toleranta. finalul, cu mosul care vine pe ascuns e iarasi genial.

Trimiteți un comentariu