luni, 18 august 2014

la poupée (ana) - christel

descoperire mai recenta

1 comentarii:

Cata O spunea...

apreciez.. de la o relativa distanta de preferita culturala intre papusi si masinute. In ultima vreme insa, si mie imi plac papusile. Adica, chiar si cele de carpa. Oh Doamne, s-o lasam asa..

Dar de ce se considera ca baietzilor trebuie sa le placa masinutele? Intradevar, ei sunt mai buni mecanici, dar.. si baietzii plang cateodata, nu-i asa? Pana si Dan Batman stie.

Eu cand eram mic aveam o maimutza. Si da, maimutza a fost jucaria mea preferata, pentru ca o aveam de la mama si imi aducea aminte de ea in lungile vacante de vara cand stateam cu bunicii.

Nu am iubit niciodata o masinutza. Adica cum ar fi sa-i iubesti caroseria. Sau vopseaua. Sau radiatorul. Mi se face greata..

Un fluture de noapte imens. L-am inchis in camera alaturata si acum se zbate sa ajunga la mine.. Cred ca-i place si lui muzica..

Trimiteți un comentariu