vineri, 8 iulie 2011

Karma - Singuratate

despre degradarea intru simplitate, caci nu ne trebuie multe.. si atatea straturi si layere cand e cald afara nu fac bine.. muzica fratilor cirjan.. reluata de Tica de la Karma.. mie imi da asa, ca o baza.. de unde pleci si unde te intorci, ca o cabana de munte.. urata, simpla, mai mult nefunctionala.. dar atat de dorita. am fost ieri intrebat ce lucru detest pe lume, ce defect, etc. si am raspuns lucrurile complicate.. un soi de maturizare nedorita ma cuprinde ca in poezia lui Felix Grande care de un an de zile ma urmareste... "dar nu ma pot intoarce.. batranetea mi se suie timpurie pe umeri si o muzica rece se face de piatra".. de ce, as adauga eu, sa mai suferi odata blestemul de a te fi nascut.. e oare viata atat de frumoasa.. cand ea zambeste atat de rar? macar sa recunoastem adevaratul zambet, as zice.. caci banul, ochiul dracului, ne pandeste la tot pasul.. si da, cainele e prost si pisica desteapta si dragostea oarba, adica esti orb cand trece pe langa tine si orb ramai in cautarea ei.. caci ea e tot timpul, langa tine..



hai ca am zis-o... acuma la final

1 comentarii:

dubluadeziv spunea...

sa avem putinul asta care ne trebuie e complicat; folkul ajuta

Trimiteți un comentariu