luni, 22 februarie 2010

Iulia Gusatu - Vremea

n-am fost niciodata la Galati dar pentru mine Galati inseamna Iulia Gusatu. ea canta de cativa ani buni, dar din fericire pentru mine a ramas in continuare cvasi-anonima. spun asta, pentru ca de fiecare data cand cineva devine cunoscut, parca nu imi mai apartine.. in 2008, an in care Iulia a avut pare-se un oarecare succes, eu eram la Costinesti. o ascultasem pe net cu o seara inainte si.. la un moment dat i-am auzit numele la un megafon. Nu mi-a venit sa cred. Am inceput sa alerg printre discoteci, tarabe, porumb fiert, papuci de plastic si jocuri de sah. nimeni nu stia sa-mi spuna, dar langa obelisc era un festival de folk si 50 de spectatori. ce coexista lucrurile astea uneori..

7 comentarii:

Busu spunea...

ce voce placuta :) cum ar fi fost din jurnalul Iuliei: ma ascultase pe net cu o seara inainte si chiar ma intrebam cine este acest Cata misterios cand a doua zi, dupa ce-mi fusese numele anuntat printr-un megafon la spectacolul folk din Costinesti .. l-am zarit printre putinii adunati: alergase fara rasuflare. Si atunci am cantat, mai bine ca niciodata !

Cata O spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Cata O spunea...

sa sti ca m-am gandit si eu la asta ;)

Anonim spunea...

dar daca este atat de pretioasa pentru tine si o preferi in anonimat, de ce mai povestesti de ea aici?:)

Cata O spunea...

ei, uite, la asta nu m-am gandit..

Anonim spunea...

din foarte mult altruism poate...:)

vlad popic spunea...

Suna excelent !! Voce duioasa, melodie calda...
Galati-ul imi e foarte familiar: am petrecut mai multe vacante de vara si de iarna acolo in copilarie (in special inainte de 89)... frumoase amintiri, in armonie cu muzica aceasta ! ;;-)

Trimiteți un comentariu