joi, 8 august 2013

Karunesh - Path of Compassion


Azi am descoperit doua lucruri importante. Am inteles cum pot inota pe sub apa cu tot corpul, exact ca un peste. M-am prins care-i spilul. Nu trebuie decat sa ma cred peste cu toata increderea, kafkian, si sa misc in primul rand din cap, directionandu-ma cu ajutorul lui, al capului. Celalalt lucru important, desi evident pentru majoritatea lumii, este ca sa te crezi peste e de real folos pe timp de canicula. Mai avem doar o felie de vara; hipercalorica inca, dar... se duuuce, se duce si vara asta si... cui nu-i va fi dor de ea? Mmm... mai era un al treilea lucru si mai important. Am aflat dintr-o discutie din autobuzul 634 unde domiciliaza Salam. Florin Salam. ;) Ce reverie, moda manelelor a apus. Tiganusilor regionali prescolari numele lui Salam nu le mai evoca decat un produs alimentar nebio.

2 comentarii:

Ema spunea...

daaa, buna de relaxat nervii

Ema spunea...

si o sa testez treaba cu pestele sa vad daca-mi iese :D

Trimiteți un comentariu