miercuri, 15 decembrie 2010

Clara Haskil -- Abegg-variationen / Robert Schumann

Impletirea dintre ghimbir, scortisoara si migdale m-a purtat asta seara catre cealalta pianista din binomul celor mai dragi... Uneori aceasta chiar imi e mai aproape (ceea ce mi se pare intr-un fel si firesc) :-) E cunoscuta in general interpretand concertul n° 20 al lui Mozart, dar aici imi taie rasuflarea, doar ca sa mi-o ia si lungeasca gratios in noaptea senina...

Compozitia de aici e un fel de dedicatie catre ceea ce unii considera o prietena imaginara, Meta (si numele din titlu), sau altii, reala, de tinerete, Pauline (si numele din titlu)... Mie imi place mai mult sa visez la prima varianta... M-e-t-a / T-e-m-a...

Dar oricum ar fi, eu as adormi si m-as si trezi in ritmurile ei uneori... :-)

3 comentarii:

Cata O spunea...

meta-prietena, how's that for a change ?

Cata O spunea...

si aplauze pentru eticheta pian..

vlad popic spunea...

Dar nu eu am introdus-o prima data : http://pentrumuzica.blogspot.com/2010/12/la-belle-excentrique-eric-satie.html ;-)

Trimiteți un comentariu